? ??????????????Sexy? ????? ?? ???Rating: 4.2 (709 Ratings)??1812 Grabs Today. 72084 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Black Rose Letter? ????? ?? ??
?Rating: 4.8 (39 Ratings)??1493 Grabs Today. 19310 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Sunday, May 9, 2010

Majlis Persandingan Konsep Jawa MOden Syida dan Saiful di Rumah Keluarga Lelaki


Bertemu kembali....

               Kali ni fieyza nak ajak tengok sambungan majlis Syida dan Saiful...tapi kali ni majlis di rumah Saiful berkonsepkan jawa moden...first time ni tau kami buatkan konsep jawa moden..takut juga tak menjadik...tp alhamdulillah berkat kesabaran familys team kami berjaya merealisasikan majlis berkonsepkan jawa moden....pengantin berpakai jawa untuk majlis persandingan manakala untuk majlis potong kek pengantin lelaki memakai baju suit serba putih dan gown kembang putih untuk pengantin perempuan.. Majlis di rumah lelaki juga meriah dgn paluan kompang,tarian zapin,acara baling syiling dan coklat dan joget lambak....Selesai sudah majlis kedua2 belah pihak Sydia dan Saiful...Terima kasih di atas layanan yang mesra kedua2 keluarga dan terima kasih atas kerjasama kita pada kali ini...



pelamin jawa moden


pengantin berkonsep jawa moden

potong kek

0 comments: