? ??????????????Sexy? ????? ?? ???Rating: 4.2 (709 Ratings)??1812 Grabs Today. 72084 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Black Rose Letter? ????? ?? ??
?Rating: 4.8 (39 Ratings)??1493 Grabs Today. 19310 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Wednesday, March 17, 2010

persandingan konsep garden Zarina dato fadhzil....

Pada 14hb mac fieyza bersama adik dan kakak pertama kali ke senawang untuk mengandam zarina dato fadzhil.....orgnya cantek sgt very sweet.....zarina ni sebenarnya classmate adik fieyza adah...diorang keep in touch semula melalui facebook.....kebetulan last minute zarina perlukan khidmat solekan untuk majlis sebelah lelaki di Spanish Villa Resort Senawang....so atas dasar kepercayaan zarina pada kami,kami terima dan cuba buat yang terbaik untuk zarina......semasa kami smpai ke resort,kami terpukau dengan persiapan untuk majlis zarina di ruang hadapan yang berkonsepkan garden dan bertemakan warna oren putih...sweet sgt..kemudian kami trus ke blok 6 dan disambut mesra oleh zarina...berseri wajah pengantin baru..hehheee.....kami dilayan mesra oleh ahli keluarga zarina...solekan pada kali ini konsep pink n sweet,simple atas permintaan pihak pengantin... maklumlah zarina ni mmg dah sedia cantek orgnya.....so ada beberapa keping gambar yg smpat kami ambil.....nantikan gambar ihsan dari jurugambar zarina nanti ye....


zarina sebelum.......









zarina wif hubby zuhan...sweet kan diorang ni bagai pinang dibelah 2

0 comments: